“Bayramda da müşterilerimizi ve ihtiyaç sahiplerini ofisimize bekliyoruz”

Alemdar İnşaat Yönetim Kurulu Başkanı Abdullah Alemdar Bolu Objektif haber sitesine verdiği özel demecinde tüm Bolu halkının kurban bayramını kutlayarak:” İnşallah her günümüz bayram gibi olur” dedi. Bayram süresince Bolu halkının hizmetinde olacaklarını vurgulayan Alemdar; “Her yıl biz normal şartlarda kurban bayramının 3.günü, Ramazan bayramının 2.günü işyerimizi açıyorduk ama bu bayramda bayramın 1.gününden itibaren full açık olacağımızı belirttik. Bayramda da müşterilerimizi ve ihtiyaç sahiplerini ofisimize bekliyoruz” dedi.

Alemdar İnşaat Yönetim Kurulu Başkanı Abdullah Alemdar Bolu halkının kurban bayramını kutladı. Haber sitemize hem kurban bayramı hem de devam eden kampanyaları ile ilgili olarak değerlendirmelerde bulunan Alemdar; “Son günlerde konut kredilerindeki artıştan sonra biz bir çalışma yaptık. Yaptığımız bu çalışma neticesinde kira öder gibi ev sahibi yapma şeklinde bir oluşum gündeme geldi. Yaklaşık 3- 4 haftadan beri süren kampanyamız bayram sonuna kadar hatta bir iki hafta daha devam edecek. Sebebi; normalde konut sektöründe banka faizlerinin yüksek olması sebebiyle konut alamayan ihtiyaç sahiplerinin ihtiyaçlarını bir şekilde karşılamaktır. % ‘60’a varan bir avantaj sağlıyor bu kampanya. Bu sebeple her yıl biz normal şartlarda kurban bayramının 3.günü, Ramazan bayramının 2.günü ofisimizi açıyorduk ama bu bayramda bayramın 1.gününden itibaren full açık olacağımızı belirttik. Bayramda da müşterilerimizi ve ihtiyaç sahiplerini bekliyoruz. Elimizden geldiği kadar bu konuda kendilerine yardımcı olmaya çalışacağız” dedi.

“Başlattığımız kampanya ile bu konuda da öncülük ettik”

Alemdar İnşaat Yönetim Kurulu Başkanı Abdullah Alemdar sözlerini şu şekilde sürdürdü; “Biz normal üretimimizin % 20’lik kısmını bu kampanyaya ayırdık. Konut kredilerinde bir düşüş olmazsa birçok firmanın bu sisteme geçeceğini düşünüyoruz. Başlattığımız kampanya ile bu konu da bir öncülük etmişte olduk. Sektörde bununla ilgili çalışma yapan arkadaşları da görüyorum. Bu sebeple insanları bir şekilde rahatlatmak lazım. Netice de sabit vade, sabit taksit netice de ne ödeyeceğini bilen bir proje ürettik. Bu projemiz ile totalde % 60’a kadar bir avantaj sağladık. Uzun vade de yapabiliyoruz. Dolayısıyla ev sahibi olmak isteyenler için bunu bir fırsat olarak görüyorum.”

“Herkesin bayramını canı gönülden kutluyorum”

Bayramlar kardeşlik ve huzurun en güzel yaşandığı günlerdir. Çocukluğumuzdan beri bayramları hep beraber iple çekeriz. Biz şimdi ticaret hayatında da bayramları aynı şekilde değerlendiriyoruz. Önceki gün otoyolda Düzce tarafına gitmek durumunda kaldım. Orada ki trafiği gördükten sonra yanımdaki arkadaşlara aynen şunu söyledim; “Dünyanın hiçbir yerinde hiçbir insanı bayram ya da herhangi bir sebeple bu kadar yola dökemezsiniz, bu kadar insanı bir yerden bir yere göç ettiremezsiniz. Bu kadar insana bu kadar zor bir yolculuğu göz önüne aldıramazsınız. Sadece Türk insanları bunu yapıyorlardır” dedim. Bizdeki aidiyet duygusu ve büyüklere olan saygı bunun işareti olduğu için çok büyük gurur duydum. Hiçbir Avrupalı bu kadar eziyeti çekip aile büyüklerine ziyarete gitmez. Hem bu açıdan hem de tatilciler açısından gerçekten bunun bir fırsat olduğunu gördük. Dolayısıyla hem tatile gidenlere hem de bayramda büyüklerinin elini öpmeye gidenlere bayramı bayram gibi yaşayan tüm herkesin bayramını canı gönülden kutluyorum. İnşallah her günümüz bayram gibi olur. “